4 Mart 2010 Perşembe

PASTA


Yukarda gördüğünüz her zaman alışık olduğunuz ve benim sürekli yaptığım süslü-püslü pastalardan değil belki ama benim için çok değerli bir pasta..
Bir süredir Çocuk Esirgeme Kurumun'da bir grup genç kıza gönüllü ablalık yapıyorum bir kaç arkadaşımla birlikte..Bu şu ana kadar yapmaktan en çok zevk aldığım işlerden biri haline geldi.Haftanın bir günü oraya gidip gözleri ışıl ışıl parlayan kızlarla sohbet etmek,birlikte bir şeyler yapmak beni çok mutlu ediyor.Her gittiğimizde onların hoşuna gidebilecek değişik aktiviteler bulmaya çalışıyoruz.Bu pastayı ilk gittiğimiz hafta yaptık,daha sonra nefis kurabiyeler,en son bugün de bayram haftası olduğu için birlikte baklava yaptık..-Hazır baklava yufkası kullandık tabi ama sonuç mükemmeldi.-
Herşeyden önce ben kurum çalışanlarını kutlamak isterim,gerçekten etrafta insanı rahatsız edecek en ufak bir şey yok.Ev ortamı gibi rahat ve temiz.Maddi olarak hiç bir şeye ihtiyaçları yok belki ,o yüzden sevgi ve şefkat verebileceğiniz en iyi şey onlara.
Bu bayram hepinizi bir fark yapmaya çağırıyorum.En yakınınızdaki çocuk esirgeme kurumuna,yaşlılar yurduna,özürlüler yurduna saatinizi ayırın ve orada bayramı geçirmek zorunda kalanlara bir parça sevgi ve şefkat götürün bayram şekeri niyetine..
HERKESE İYİ BAYRAMLAR...
Not:Pastanın tarifini yazmayı unuttum, çok basit ve güzel bir pastaydı.Hazır pastaban kullandık,arakatları reçelli su ile ıslattık.Krema olarak hazır pastacı kreması ve kremşantiyi birlikte çırptık.Pastanın aralarına bolca Bursa dan gelmiş özel frambuazlar serpiştirdik.Üst süslemelerini de frambuaz ve boncuk şekerlerle yaptık..Olur ya bayramda misafirlerinize baklava yerine değişik bir şeyler ikram etmek istersiniz...
AFİYET OLSUN...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.