4 Mart 2010 Perşembe

ANNELER GÜNÜ YEMEGİ VE KURABİYE

Dün Adela otelde katıldığım ,Anneler günü dolayısı ile düzenlenen yemek, gerçekten çok güzeldi.Konuklar Talha Ugurluel,Reha Yeprem ve Nejla Nazır dı.Talha Ugurluel'in Tarihteki Türk kadınlarının yaptırdıkları eserleri büyük bir hayranlıkla izledim.Reha Yeprem sempatik sunumu ile izleyici coşturdu.Nejla hanım ise kelimenin tam anlamı ile çok şık ,zarif ve kibardı.Yemekleri soruyarsanız,onlar da güzeldi ,kısacası çok güzel bir gün geçirdik..
Aslında orada yedigim yemeklerin resimlerini yayınlayacaktım ama fotograflar ışık dolayısı ile güzel çıkmamış,ben de size son yaptığım kurabiye tariflerinden birini sunuyorum..
Çörek otu sever misiniz?Ben bayılırım..Ama tanıdığım bazı kimseler çörek otlu ekmek bile satın almıyorlar ,yiyemiyorlar yani..Bu kurabiyeyi ilk kez denedigimde tadına hayran kaldım ve ikram ettigim misafirlerim de aynı yönde duygularını ifade edince ,kurabiye listem bir tarif daha kazanmış oldu..Sevmiyorsanız bile faydalarını okuyunca eminim cörek otuna bakış açınız değişebilir..

MALZEMELER
100 gr tereyağı
1 çaybardağı sıvıyağ
1 çaybardağı çörek otu
1 yumurta
1 cay bardagı kadar seker
kabartma tozu
YAPILIŞ
Malzemeler karıştırılır,aldığı kadar un eklenir,yumrtanın akı içine konur,sarısı üzerine sürülür.Önceden ısıtılmış yaklaşık 200 drece fırında güzelce pişirilir.

AFİYET OLSUN....

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.