5 Mart 2010 Cuma

SEVGİNİN GÜNÜ

Dünyada sevginin günü kutlanıyor bugün,her ne kadar farklı bir noktadan baksam da ,Sevginin hayatımızdaki en önemli kavram oldugunu düşünüyorum ve içi boşaltılmış olsa da ,sadece sevgililerin birbirine hediye alıp, sevgilerini gösterdiklerini düşündükleri bir güne dönüşse de, bir günün sevgiye ayrılması fikrini seviyorum.Hayattaki herkese ve her şeye muhabbet beslemek gerektigini düşündügümden belki de...Yaratılanı Yaradan dan ötürü sevmek gerektiginden..

Eh bu güzel günde yazdığım bu yazı aynı zamanda minik kuşun yaptığı etkinliğe de uygun olsun istedim,minik kuş bir sevgi hikayesi istemiş bizden..

Bunca yıllık yaşanmışlık ve paylaşımlar olunca geride yazacak o kadar çok şey var ki,ne yazayım bilemedim,okul yıllarından beri pek çok şeyi paylaştığımız zarif eşime ilk pişirdiğim yemeği,ilk ördüğüm kazağı hatırlamaya çalıştım.-ya evet Ayşe," bu kız bana kazak örmeli"furyasından ben de nasiplenmiştim tabiii-

En iyisi bir yemek blogu olarak yemek hatıraları yazmak...Eşime ilk pişirdiğim yemek pizza..nişanlıyken bize geldiğinde ..ve tabi pasta...lise yıllarında beslenme üzerine eğitim veren bir okulda okuyunca bu konularda daha çok genç yaşlarda ihtisas yapmaya başlamıştım zaten..Ama itiraf ediyorum o zamanlar bu kadar süslü pastalar yapmazdım,yine de ilkel krema sıkma torbası ile birşeyler yapmaya ,üzerine yazılar yazmaya çalışırdım, ama bu kadar çok detay mümkün değil tabi..Bence önemli olan ayrıntılar değil zaten,sevgi ile pişirilmiş her şey gerekli takdiri alıyor o yemeği pişirdiğiniz kişiden ve benim sevgili eşim de pişirdiğim her şeyi çok beğenerek beni her zaman çok mutlu ediyor..

Pastaya gelince...

Aslında bu ara çok pasta tarifi yazdım,3 yumurta ile hazırladığım klasik pandispanya,reçelli su ile ıslatılıyor,arasına taze krema ve krem şanti birlikte çırpılarak bir krema hazırlanıyor ve sürülüyor,ara katlarına frambuaz,damla çikolata..üstü hayal gücü..

AFİYET OLSUN..

HEPİNİZE SEVGİ VE MUHABBET DOLU GÜNLER DİLİYORUM..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.