5 Mart 2010 Cuma

sebze salatası....

sebzeleri ayrı ayrı haşladım
birarada haşlansa çok farketmez diye düşünüyorum
malzemeler
- 3 adet orta büyüklükte kabak
- 2 adet orta büyüklükte havuç
- 250 gr brüksel lahanası
- 200 gr karnıbahar
- 200 gr brokoli
- 3 adet közlenmiş kırmızı biber
- 50 gr ceviz
- 50 gr tulum peynir
- 1 diş sarımsak
sos için malzeme
- 30 ml soya sos
- 60 ml nar ekşisi
- 40 ml sızma yağ
- taze çekilmiş karabiber
hazırlanması
- sebzeleri kaynayan tuzlu suda çok yumuşamayacak olmayacak şekilde haşladım
- sebzeleri çıkar çıkmaz buzlu suya koydum ki pişme dursun diriliklerini korusunlar diye
- biberleri közledim kabuklarını soydum
- kabakları - havuçları - közlenmiş biberleri şeritler halinde doğradım
- brüksel lahanalarını ikiye kestim
- karnıbahar ve brokoliyi küçük parçalara ayırdım
- sarımsağı ezdim
- sos malzemesini karıştırdım
- sebzeleri ve sos malzemesini birlikte harmanladım servis tabağına koydum
- üstüne ceviz ve tulum peynir serpiştirerek servis ettim

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.