4 Mart 2010 Perşembe

MİNİK KEKLER VE SOBEE


Bu minik kekler acil misafir geldiginde veya çocuklar tatlı diye tutturdugunda hayat kurtaracak bir tarif..Hem çok çabuk pişer,hem de lezzeti nefis,bir de benim yaptığım üzerine eritilimşi çikolata dökerseniz,görüntü de mükemmel olur..Hem keklerin tarifini yazayım ,hem de sevgili Tubanın beni davet ettigi fakat bir türlü yanıtlayamadığım sobenin cevablarını yazayım..
MALZEMELER
2 yumurta
1 bardaktan biraz az şeker
1 çaybardağı süt
1 çaybardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilay
2 çaykaşığı portakal aroması
un
YAPILIŞ
Yukardaki malzemeler karıştırılr,kek hamuru kıvamına gelene kadar un ilave edilir,ben azar azar ilave ediyorum ,sonra kalıblara yarıya kadar doldurulur.Önceden ısıtılmış 180 derece fırında 15-20 dk.kadar pişirilir.Ben üzerlerine Ben-Mari de erittigim kuvertür çikolata ve tereyağını sos yaparak döktüm.
AFİYET OLSUN...
Gelelim sobeyeee..
Blog yazmaya ilk ne zaman başladınız?
-Temmuz 2006
Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum?
Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?
-Genellikle yemek tarifleri yazıyorum ama burada çokhoş arkadaşlarla tanıştığım için arada hayata dair bir iki ekte oluyor tabii..
Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?
-Benim gece uykusuzlugu gibi bir problemim oldugu için ,blog yazmak yapmam gereken şeylere engel olmuyor..
Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
-Hayır
Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim
-Bu konuyu hiç düşünmedim,şu anda bu işten zevk aldığım için bırakmayı düşünmüyorum...
Ben de bu sobeye sevgili ÖZLEM ,OYA VE SEDA YI davet ediyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.