4 Mart 2010 Perşembe

KAR MANZARASI & KARDAN ADAM



Sevgili arkadaşlarım evvelsi gün Isparta'ya öyle güzel kar yağdı ki oturma odasından ve benim odamdan bahçemizin fotoğraflarını çekmeden edemedim.Geçen gün yayınladığım kar manzarası sizler tarafından çok beğenilince bu fotoğrafları da hemen eklemek istedim sayfama.Yine bembeyaz oldu bahçemiz.Sömestir tatili için Antalya'dan gelen ablam ve yeğenim Buğu'yla beraber kardan adam yaptık.Kar çok kepekli olduğu için zorlandık biraz ama küçücük sevimli bir kardan adamımız oldu.Pencereden baktıkça görüyoruz.Çok hoşumuza gitti, özellikle de yıllardır böyle kar görmeyen Buğu çok mutlu oldu.




Bu fotoğrafı odamın penceresinden çektim.Kar en çok çam ağaçlarına yakışıyor galiba.






Bu sıralarda bol bol örgü örüyorum,ilerleyen günlerde ördüğüm atkı şapka takımlarını yayınlayacağım.Bazı arkadaşlarım beni mimlemişler,en kısa zamanda kendimi tanıtan kısa bir yazı yazacağım,geciktirmemeye çalışacağım.
Hepinize mutlu bir hafta dilerim,sevgilerimle...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.