4 Mart 2010 Perşembe

ICE TEA -BUZLU ÇAY-

Bu sıcak günlerde müptelası oldugum tek içecek yukarda gördüğünüz buzlu çaylar..Gerçi benden önce sevgili arkadaşım Serinmavi yayınladı ,ama ona da yazdığım gibi pişti olmayı göze alıyorum.Her akşam gazete-tv keyfimize eşlik ederek bizi serinleten bir içeceği yayınlamadan duramazdım.Zaten bu buzlu çayı da birlikte gittiğimiz kursta sevgili Oya ile beraber denemiştik.Arkadaşımız Seval ,havanın çok sıcak oldugu bir gün, elinde bir şişe, bu içecekle çıkagelip bize ikram edince hep beraber tarif istedik..Aslında biliyorsunuz buzlu çay Türkiye de uzun süredir moda olan bir içecek değil.Son birkaç yıldır özellikle çocukların gözdesi.Yeni bir tarif sanıp heyecanlandık,Seval bize bakıp gülümseyerek "ben aslında 10 yıldan fazla oldu bunu yapmaya başlayalı " deyiverdi.Gittiği bir yurtdışı seyahatinde bütün evlerde bundan ikram ediliyormuş.Neyse efendim gelelim tarife...Tarifi aynı zamanda sevgili Neslihan ın yazlık lezzetler etkinliğine gönderiyorum..Bu sıcakta şahane bir konu ,tebrikler Nesloş..
  • demlikte kalmış çay
  • istediğiniz kadar şeker
  • istediğiniz kadar limon suyu
  • nane yaprakları
  • bol buzzz
İşte bu kadar arkadaşlar.Yukardaki malzemeleri damak zevkinize göre birleştiriyorsunuz.Meyveli çay isterseniz içine bir poşet meyveli çay ya da meyve aroması ekleyebilirsiniz.Farklı lezzetlere ve yorumlara açık bir tarif..
AFİYET OLSUN...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.