4 Mart 2010 Perşembe

BİSKÜVİLİ PASTA


Her zaman havalı,değişik isimli farklı yemekler yapacak değiliz ya..Bu sefer de çocukluk günlerimden kalma basit ama bir o kadar da lezzetli bir pasta tarifi yazmak istedim.Aslında bu mozaik pasta ile beraber pekçoğumuzun çocukluğunda evde yapılan tek pastadır sanırım.Belki de o yüzden bir sürü süslü-püslü değişik pastalar ,kurabiyeler yapsam da eşim her zaman en çok tezahüratı bu pastaya yapar.Bu sefer de öyle yaptı,pastanın büyük bir bölümünü kendisi yedi.Basit,lezzetli ve kolay bir tatlı yapmak isterseniz size de öneririm.Sonuç garanti,pandispanyası oldu olmadı,kreması iyiydi kötüydü derdi yok.
MALZEMELER
1 paket pötibör bisküvi
1 paket çikolatalı puding
1 paket kremşanti-kullanmayabilirsiniz,ben en üste sürdüm-
YAPILIŞ
Pudingi üzerinde yazılı miktardan biraz daha az bir süt ile pişirin.Bir borcama bir sıra puding dökün,üzerine bir sıra bisküvi dizin.Bisküviler ve puding bitene kadar sıralamaya devam edin.Ben en üstüne bir paket krem şantiyi bir bardağa yakın sütle çırpıp süsledim.Servis yaparken de hazır dondurma sosu ve toz fıstıkla süsledim.
NOT:Çocuklugumuzun tatlısında krem şantiy ve çikolatalı sos yoktu aslında,siz aslına sadık kalmak isterseniz bunları kullanmayabilirsiniz,ya da benim gibi eski pastaya postmodern bir yorum katabilirsiniz.
AFİYET OLSUN...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.