5 Mart 2010 Cuma

HARİKA BÖREK


Bu harika börekleri ilk kez hangi arkadaşımın sitesinde gördüm o zamandan beri kaç defa pişirdim,hatırlamıyorum bile..Özellikle çocuklu misafirleriniz geldiginde,çocuklar için süper bir seçenek..Bugüne kadar bu böreği severek yemeyen tek bir çocuk dahi olmadı..Size önerim bu harika böregi hala denemediyseniz hemen denemeniz....
MALZEMELER
4 yaprak milföy hamuru
2 adet sosis
kürdan veya çubuk
YAPILIŞ
Sosisleri ortadan uzunlamasına ikiye kesin-bütün de kullanabilirsiniz ama benim sosisle pek aram yoktur,tadı daha az hissedilsin istedim-Milföy yaprağını ,tezgahın üstüne biraz un serperek ,merdane yardımı ile inceltin.Sosisi arasına yerleştirin ve rulo haline getirin,1 parmak inceliginde kesin.Bağlantı yerlerini cubuk veya kürdan yardımı ile sabitleyin,birkaç tarifte çubuk kullanıldığını gördüm ama tepside çok yer kaplıyor ben kürdan kullanıyorum.Önceden ısıtılmış fırında iyice kızarana kadar pişirin.
AFİYET OLSUN..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.