5 Mart 2010 Cuma

DOLMA...

Hala Esranın şokunu üzerimden atamadım,çok ama çok üzgünüm,onun için yapabileceğimiz en güzel şeyin dua etmek oldugunu düşünüyorum,bu konuda sevgili arkadaşımız aynur,okuduklarımız için yarın toplu olarak dua yapacaklarını yazmış,ona bildirirsek sanırım iyi olur..http://papatya68.blogcu.com
Bu arada içimden pek gelmiyor ama arşivden bir tarif ekleyeyim,sayfayı boş bırakmayayım dedim,hepinize yaşadığımız her anın altın değerinde oldugnu hatırlattı bir kez daha Esra,mekanın cennet olsun cnm..
YAYLA KABAĞI DOLMASI

Aslında çok özel bir tarif değil bugün yazdığm dolma sonucta hepimizin sürekli yaptığı ve hiç sıkılmadığımız bir yemek türü..Bu kabakları bu sene keşfettim,daha önce de varmıydılar,yoksa bu sene ben daha mı ilgiliyim sebze-meyve çeşitleri ile bilmem..Ama çok lezzetli bir kabak çeşidi ve özellikle dolmaya çok yakışıyor.
Malzeme ve yapılış tarifi vermeyeceğim,herkes kendi dolmasını istedigi gibi yapar ama ben bunlarda 250 gr.kadar kıyma,1 bardak kadar pirinç,biraz biber biraz domates salçası,baharatlar ve biraz da sıvıyağ kullandım..Kabakların içini oyup malzeme ile doldurduktan sonra,tencereye dizip üzerlerne geçecek kadar su ilave ettim ve yaklaşık yarım saat pişirdim...
AFİYET OLSUN..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.