5 Mart 2010 Cuma

DOĞUM GÜNÜM 5 MART

Arkadaşlar bugün benim doğumgünüm:))
Anne yaaa!!! ben ne zaman 33 oldum?




1 SORU 4 CEVAP

Sevgili Candan beni her sorusuna 4 cevap vermek üzere sobelemiş.İşte sorular ve cevaplarım

Yaptığım 4 iş :

1. Eğirdir belediyesi fen işleri bölümünde harita teknikeri olarak çalıştım

2. Eğirdirden ayrılıp babamın bürosunda BAHTİYAR HARİTA da çalıştım (babam harita-kadastro mühendisi ben de harita-kadastro teknikeriyim)

3. Evleneli (1.5 Yıldır) geçici olarak evdeyim.

4. Yakın zamanda eşimin şirketinde (Eşim de harita-kadastro mühendisi) çalışmaya başlayacağım.

Defalarca izleyebilecegim 4 film veya dizi:

1. Çalıkuşu,Ömrüm boyunca okumaktan da izlemekten de asla sıkılmayacağım

2. Asmalı konak,bence gelmiş geçmiş en kaliteli dizi

3. Omuz omuza (Susan Sarandan-Julia Roberts)

4. Newyork'ta bir sonbahar (Winona Ryder-Richard Gere)

Yasadigim 4 yer:

1. Isparta

2. Antalya

3. İstanbul

Izledigim 4 televizyon programi:

1. Home tv'nin bütün yemek programları

2. Reality tv'nin bütün hastane,acil servis programları

3. Habertürk kanalındaki Aş kendini programı.

4. Kim 500 bin ister

5. Her akşam elimde örgüm büyük bir zevkle izlediğim diziler.(Evde olunca 4 madde yetmedi işte izlediğim programlara)

Tatil icin gittigim 4 yer:

1. Antalya

2. Fethiye

3. Eğirdir

4. Küçükken okullar kapanır kapanmaz her yaz gittiğimiz Ankara

En sevdigim 4 yiyecek:

1. Isparta'nın meşhur şiş köftesi ve kıymalı pidesi:))

2. Zeytinyağlı sebze yemekleri

3. Salatalar, yeşil otlar,Soğan ve sarımsak

4. Pastalar,börekler,çörekler (Ohhh mis gibi kokarlar)

Şu anda olmak istediğin yerler:

1. Ömrümü geçirdiğim ve ömür boyu unutamayacağım baba evinde,özellikle oturma odasında çay içmeyi çok isterdim

2. 1.5 Yıldır görmediğim,ailemizin gözbebeği ablamın yanında,Aachen' de olmak isterdim

Sobelediğim blogcular :

Burcu(www.hobikeyfi.blogspot.com)

Sinem(http://www.blogcu.com/sinemcik)

Manolya(http://benimislerim.blogspot.com)


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.