5 Mart 2010 Cuma

TEPSİ ÖRTÜSÜ 1



Bu tepsi örtüsünü,annemin üst kat komşusu,öz teyzelerim kadar sevdiğim,Nermin Teyze doğum günüm için örüp hediye etmişti bana.O kadar pratik bir insandır ki çabucak örer ve hediye eder.Bu tepsi örtüsünden kim bilir kaç kişiye hediye etti.Fotoğraf çok iyi çıkmadı ama örtünün tepside duruşu harika.
Modeli çıkarmak isteyenler fotoğrafın üstünü tıklayıp büyütebilirler.





TESPİHLİK (LAVANTA KESESİ)




Bu tesbihliği de bana Birsen Ablam örmüştü.(lavanta kesesi olarak da kullanılabilir) Ben o kadar şanslı bir insanım ki,evimin her köşesinde ablalarımın el emekleri var.En çok da en büyüğümüz Belkıs Ablamın çeyizim için ördüğü dantelleri severek kullanıyorum.Zaman zaman onları da yayınlayacağım.
Tesbihliğin arka tarafının fotoğrafını çekmedim çünkü arka taraf tümden file şeklinde örülmüş.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.