5 Mart 2010 Cuma

kabaklı kiş....

tarifi
la cucina italiana dergisinden aldım
hamuru için malzemeler
- 250 gr tam buğday unu
- 120 gr light margarin
- 3 çorba kaşığı buzlu su
- tuz
harcı için malzemeler
- 5 adet kabak
- 1 demet dereotu
- 1/4 demet taze nane
- yarım demet maydanoz
- 3 tane taze soğan
- 150 gr tuzsuz lor peyniri
- 2 adet yumurta
- 1 çorba kaşığı tam buğday unu
- 200 gr mısır
- tuz - karabiber
- kırmızıbiber
üzeri için
- 100 gr rendelenmiş taze kaşar peyniri
- kişniş tohumu
hazırlanması
- un - yağ - tuzu karıştırıp buzlu suyu ilave edip hamuru yoğurdum
- hamuru merdane ile açıp kalıba yerleştirdim
- hamurun üzerine ağırlık (kuru fasulye) yerşeltirdim
- 180 derece önceden ısıtılmış fırında 25 dakika pişirdim
- kabakları rendeleyip suyunu sıktım
- maydanoz - taze soğan - dereotu - taze naneyi çok ince doğradım kabaklara ilave ettim
- 2 yumurtayı ve unu ekledim
- lor peyniri ve mısırları ekledim
- tuz - karabiber - kırmızı biberide ekleyip karıştırdım
- pişen tart hamurunun içini kabaklı karışımla doldurup 30 dakika daha pişirdim
- fırından çıkarıp üzerini rendelenmiş kaşar peyniriyle kaplayıp elimde çok az ezdiğim kişniş tohumlarını peynirin üzerine serpiştirdim
- 10 dakika daha pişirdim

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.