5 Mart 2010 Cuma

TARÇINLI KURABİYE



Tarçın Kokulu Aşk
Tarçın kokuyordu gözleri inanmak zor
Tüm planlarımı değiştirdim o yüzden
Niyetim resimler göstermekti
Asılı kaldım teninin buselerine
Dönmüş oldum sözümden
Tarçın kokuyordu, ruhu
Misler gibi
Doldurup tüm çiçeklerin haznelerini
Tarçına çevirmek kolay olsaydı
O zaman seni koynumda hissederdim biteviye
Sormazdım
Gelmedin niye
Tarçın kokuyordu kaçışları
İmdat istemeyen bir hali vardı
Lakin tenime sinerse kokusu
Bırakamayacağından korkardı
Bilir mi acaba
Artık nefes aldığım
Havadaki tarçın buğusu
Yağmur yağdığında
Ankara’ya
Rüzgar estiğinde
Ve kış geldiğinde
Sıcacık bir salep gibi içimi ısıtan sen olaydın
Bir tutam tarçın
Sen doğduğunda biliyorum tarçın kokardın.


Tarçın kokan aşklarınız için tarçınlı kurabiye

Malzemeler:
1 yumurta
250 gr. margarin / tereyağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı mısır nişastası
1 paket kabartma tozu
4 su bardağı un

1 çay kaşığı tarçın
1 çay kaşığı toz şeker

Tüm malzemeyi yoğurun. 1 cm kalınlığında açıp, kalıpla kesin. Önceden 180 derecede ısınmış fırında 15 dakika pişirin. Çıkınca üzerine tarçın ve tozşeker serpin.

Afiyet Olsun..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.