4 Mart 2010 Perşembe

SÜTTEN YANAN OGLUM ve ÇİKOLATA ŞELALESİ

8 gündür sütten yanan oglum için seferber olduk.Bu nasıl bir acıymış Allahım anlatmak imkansız.Kendime birşey olsa bu nedenli canım acımazdı.Ama sözkonusu insanın çocugu olunca acı tarif edilemez hal alıyor.Efe'nin çıglıkları hala kulagımda.Ama çok şükür ki yavaş yavaş atlatıyoruz.İyi bir tedaviyle birşeyi kalmaz dedi doktor.Ama onu bir de benim yüregime anlat doktor teyzesi dedim.Ne kadar zormuş anlatamam.Allahım kimseye evlatlarının acısını göstermesin.O kadar dikkat ederdim bu tarz kazalar yaşanmasın diye ama olmadı engel olamadım.Neyse ki süt oranı fazla degildi ama yine de çok fazla hasar verdi canıma.Çikolata şelalesini de oglumun keyfi yerine gelsin diye yaptım.Daha dogrusu kendi istedi.Bende Efe uyurken acılarımı sizlerle paylaşmak istedim.Üzerinden biraz zaman geçince anlatmak daha kolay oldu.Artık normal hayatımıza yavaş yavaş dönüyoruz.İnşallah tamamen geçince daha keyifli olacagım.


Çikolata Şelalesinin tarifine gelince.Bu arada tarifi mutfaksohbetlernden aldım.:
Malzemeler:
  • 2 adet yumurta
  • 3 yemek kaşıgı toz şeker
  • 1 kahve fincanı un
  • 125 gr.çikolata(ben yarısını sütlü yarısını bitter kullandım.)
  • 75 gr.margarin


Yumurta, şeker ve un çırpılır. Çok çırpmaya gerek yok. Margarin ile çikolata ocakta eritilir. Eriyince karışıma katılır.Firın kaplarının içi yağlanır(ben küçük güveç kalıbı kullandım) ve yapışmasın diye un veya pudra şekeri serpilir.Kaplara bölünür.180-200 derecede 9-10 dakika pişirilir.
Afiyet olsun...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.