Nihan,
PapatyaLulu,
ve Eda bana severiz seni dediklerinde.
Severim; ailemi,
Severim; dostlarımla türk kahvesi içip sohbet etmeyi,
Severim; kitaplar arasında kaybolmayı,
Severim; mutfağa girip yeni şeyler denemeyi,
Severim; aylak gezintiler yapmayı,
Severim; merak etmeyi,
Severim; dinlemeyi,
Severim; kahvenin her halini,
Severim; sevdiklerimi şımartmayı,
Severim; şımartılmayı,
Severim; hayal kurmayı,
Severim; mum kokularını,
Severim; yeni lezzetleri,
Severim; güzel kokular sürmeyi,
Severim; hayatı.....
Severim; h
epinizi....Bu liste uzayıp gidecek, hazır bu kadar sevmişken Burçak yeni bir etkinlik düzenliyor Kahve ve kitap severim diyorsanız hemen katılın derim.
Seven herkesi sobelerim. Sevgiyle



0 yorum:
Yorum Gönder
Yorum yazabilirsiniz.