5 Mart 2010 Cuma

SEVERİMMMM

Artık şart oldu sevdiklerim Burçak,
Nihan,
PapatyaLulu,
ve Eda bana severiz seni dediklerinde.



Severim; ailemi,

Severim; dostlarımla türk kahvesi içip sohbet etmeyi,

Severim; kitaplar arasında kaybolmayı,

Severim; mutfağa girip yeni şeyler denemeyi,

Severim; aylak gezintiler yapmayı,

Severim; merak etmeyi,

Severim; dinlemeyi,

Severim; kahvenin her halini,

Severim; sevdiklerimi şımartmayı,

Severim; şımartılmayı,

Severim; hayal kurmayı,

Severim; mum kokularını,

Severim; yeni lezzetleri,

Severim; güzel kokular sürmeyi,

Severim; hayatı.....

Severim; hepinizi....





Bu liste uzayıp gidecek, hazır bu kadar sevmişken Burçak yeni bir etkinlik düzenliyor Kahve ve kitap severim diyorsanız hemen katılın derim.





Seven herkesi sobelerim. Sevgiyle

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.