4 Mart 2010 Perşembe

ŞARLOT PASTA ve JULİE &JULİA


Bir film izlersiniz bazen,arada kilometreler olmasına,farklı kültürlerde,farklı dillerde olmanıza rağmen başrol oyuncusu sanki sizin hayatınızdan kesitler sunuyordur filmin karelerinde..İşte bu akşam izlediğim film tam da böyle bir filmdi.Bir yemek blogu yazarı olarak başroldeki oyuncu ile kendi hayatım arasında nasıl parelellikler kurduğumu size anlatamam.Eminim pek çok blogyazarı arkadaşım da filmi izlerken benimle aynı duyguları paylaşacaktır.En kısa zamanda bu filmi izlemenizi hepinize tavsiye ederim.Meryl Streepin harika oyunculuğu ona eşlik eden Amy Adams ın sıcak ve samimi performansı beni çok etkiledi.Hayatımda hep bir şeyleri yarım bırakmış olduğumu düşündüğümden film beni çok etkiledi..Ama filmin mesajı çok güzel ,isteyin,çalışın,yaparsınız..Bakalım belki de yeni ufuklara yelken açmak için bu film bir başlangıç olur...
Veeeee yolculuğa çıkarken de iyi bir pasta gibisi yoktur,bu da bağlantı cümlemiz olsun ve hep denediğim ama bir türlü bisküvilerini ayakta tutamadığım için, yayınlayamadığım şarlot pasta tarifine geçeyim.Bu da isteyin ,vazgeçmeyin ,yaparsınız sloganının kanıtlanmış bir ürünüdür.
MALZEMELER
1 paket savoyer bisküvi
1 bardak kahve
1 ölçü pastacı kreması-veya arzu ettiğiniz bir krema-
üzeri için kakao
Öncelikle bir bardak un,bir bardak şeker ve4 bardak süt ile bir krema hazırlıyoruz.Bu kremayı iki yumurta sarısı ve yarım paket taze krema ile çırparak inceltiyoruz.
Diğer tarafta kelepçeli bir kalıb alarak dibine ve kenarlarına kahveye batırdığımız bisküvileri diziyoruz.Kremayı bu bisküvilerin ortasına döküyoruz,arasına kalan bisküvileri yerleştiriyoruz.Krema ve bisküviler bitene kadar devam ediyoruz.En üste ben kakao eledim,çikolata parçaları ile süsledim.Siz dilediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.
Not:Her zamanki gibi bisküvilerin devrileceğini düşündüğümden süslemesine çok dikkat etmedim.Siz bu konuda dilediğinizi yapabilirsiniz.
Not 2:Kenara gelen bisküvileri çok kısa süre ve tek taraflı olarak ıslatın.
AFİYET OLSUN..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

eee bu benim yazım ama....

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.