5 Mart 2010 Cuma

ÖDÜLLERİM.....





1-size ödüllendirene teşekkür edin.
2-sizi ödüllendirenin linkini yayınlayın.
3-ödülün logosunu yayınlayın.
4-7 yaratıcı blogeri ödüllendirin.
5-bu 7 blogun linkini yayınlayın.
6-ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin.
7-kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
www.dilekmutfakta.blogspot.com
www.hilalinmutfagi.blogcu.com
www.ilbruno.blogspot.com
bana bu güzel ödülleri layık görmüşler tşk ediyorum.kuralları yazdım yalnız ben listemdeki herkesi ödüllendirmek istiyorum hepinizi çok seviyorum.
1-Çok canıtez bir insanım herşey planlı programlı olsun isterim
2-Aileme çok düşkünümdür
3-kimseden emeğimi esirgemem yardıma koşarım
4-söz benim için çok önemlidir
5-komiklik yapmayı severim espriliyimdir
6-seyahat etmeye bayılırım
7-kitap okumayı çok seviyorum sürekli okurum

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.