4 Mart 2010 Perşembe

MİKRO DALGA FIRINDA PATLAMIŞ MISIR

Uzun bir süredir mikro dalga fırın almak istiyor,fakat zararlı etkileri ile ilgili duyumlarım yüzünden bir türlü buna cesaret edemiyordum.Ama yeni eve taşınınca bu konuda artık tereddüd etmekten vazgeçmeye karar verdim.Tam bu sırada Bursa'dan hayırlı olsuna gelen dostlarımız eksiğimizin bu olduğunu farkedip fırını hediye edince,ben de düşünmekten kurtulmuş oldum.Gerçekten insanın işini çok kolaylaştıran,mutfakta harcadığı zamanı kısaltan bir yardımcı olduğunu keşfettikten sonra,sıra geldi acaba bu fırınla başka neler yapabilirim arayışlarına..Bu gördüğünüz o denemelerden birinin sonucu.Büyük marketlerde hazır olarak satılan mikro dalgada patlamaya uygun paket mısırları görünce ,bunu evde neden denemeyeyim diye düşündüm.Fırın poşetinin içine biraz mısır ve tuz ekledikten sonra ağzını kapadım ve 750 watta 2-3 dk.kadar beklettim.Sonuç,hepsi patlamış çok lezzetli mısırlar.Dilerseniz tereyağı veya başka bir yağ da ekleyebilirsiniz.
AFİYET OLSUN..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.