5 Mart 2010 Cuma

MAMMA MİA VE ANNEMİN MAKARNASI




Son yıllarda izlediğim en eğlenceli filmlerden birini tanıtmak istiyorum bu yazıda.. Harika bir mekanda geçen ve ünlü oyuncuların performanslarının zirvede olduğu bir film..Filmin tamamı Abba şarkılarının büyük bir video klibi gibi..Tüm zamanların en iyi müzik grublarından biri olan Abbanın her dönem dinlenebilecek şarkılarını izlemek,gitsem de oralarda yaşasam hissi uyandıran mükemmel bir adanın görüntülerinde hayallere dalmak,Meryl Streep ve Pierce Brosnan'ın harika oyunculuklarını ve seslendirdikleri şarkılara kattıkları yorumu izlemek isterseniz bu filmi tavsiye ediyorum.Media player ımıza kaydettiğimiz bu filmi birkaç kez izleyeceğimiz kesin gibi..
Yemek tarifimiz için, filmin adı ile bağlantı kurayım dedim ve Mamma Mia-ah anneciğim-filmine uysun diye, ben de ,sevgili annemin makarna tarifi ile yazıyı tamamlamak istedim.
Anne makarnası, aslında herkesin annesinin makarnasıdır ve bu makarnayı en güzel ve en özel herkesin kendi annesi pişirir mutlaka..Sizin annenizin makarnası nasıldır bilmem ama ,5 çocuk büyüten benim annemin makarnası büyük bir tencerede iki paket makarnanın haşlanması ile başlar.Daha sonra evde varsa biraz kıyma kavrulur,buna sulandırılmış salça ilave edilir,tuz ve karabiber eklendikten sonra haşlanan makarnalar ilave edilerek biraz daha pişirilir,yani makarnalar ile sos iyice bütünleştirilir ve sıcak sıcak servis edilir.
Kıyma yoksa ve domates zamanıysa rendelenmiş domatesler iyice pişirildikten sonra makarna bu sosa ilave edilerek karıştırılır,biraz daha pişirilir ve yine pek sıcak olarak servis yapılır.
AFİYET OLSUN...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.