4 Mart 2010 Perşembe

Kıymalı Yoğurtlu Karnabahar


Malum diyete başladım hemen karnabahar brokoli sebze ne varsa almaya başladım daha fazla.gerçi bu yemek yağlı görünüyor bu ne perhiz demeyin yemeklerdeki yağı normal yapıyorum.Onu okadar aramıyorum.Her şeyden yiyorum ama az yiyorum.Akşama meyve salatayla geçiştiriyorum.Günde 9 km koşu bandında yürüyüncede 2 haftada 3 kilo verdim bile.
Malzemeler:Yarım karnabahar veya yiyebileceğiniz kadar,biraz kıyma,1 küçük soğan,buzlukta doğranmış kırmızı biberim vardı biraz ondan, biraz salça,tuz yoğurt sarımsak.
Hazırlanışı:Önce kıymayı kısık ateşte pişiririm.Az su da koyarım.Önce sulanır sonra suyunu çekince sıvıya ekleyip kavururum.İçine soğan ve biberi de atıp az daha kavururum.Sonra yıkanıp parçalanmış karnabaharı ekleyip biraz da onunla çevirdim.Az salça koydum onunla da çevidim.Sonra sıcak su ekledim.Pişirdim.Üzerine de sarımsaklı yoğurt ekledim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.