5 Mart 2010 Cuma

KELEBEK NAPOLİTANO

Makarna sever misiniz? Ben her öğün yiyebileceklerdenim. Geçen sene makarna kesmiştim. Hiç üşenmeden. Ama bu sene niyeyse kesemedim. O nefis lezzetten eksik kaldım. Ama olsun her halini severim makarnanın. Tabi bu diyet nedeni ile makarnayı da unuttum. Ahhhh..... Aslında sosun adı napolitan ama üzerine peynir eklediğim için napolitano dedim. Ne uydurukçuyum ya.

MALZEMELER:
1 paket kelebek makarna
1 küçük kuru soğan
1 havuç
2 domates
1 demet maydanoz
1 kırmızı biber
Nane
1 kesme şeker
Tuz
Karabiber
Sıvı yağ
Eriyebilen Peynir Dilimleri
Makarnayı haşlayıp süzün. Bir sos tavasında sebzeleri sote yapın. Üzerine şekeri ve baharatları ekleyip suyunu çekene kadar pişirin. Suyu çekene kadar pişirin. Haşlanan makarna ile karıştırın. Üzerine sıcakken peynir dilimleri ekleyin. Nane serpin. Sıcak servise sunun.
Afiyet Olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.