4 Mart 2010 Perşembe

Karnıyarık




Geçen akşam memleketten babam geldi İstanbul'a.Bende ona güzel yemekler yapmaya çalıştım.İlk gece kaldığında balık yaptık gene burda taze balık bizim memlekete göre daha çok oluyor.
Bu akşam da karnıyarık yaptım harika oldu.Turşumu da beğendi ayrıca babam.Onu da resimlerim ayrıca bir minik kavanoz bitirdik bile.Buzluğa attığım minik(memleketten getirip kızartıp buzluğa attığım)alaca soyulup kızarmış patlıcanları borcama dizip karnını yardım.Başka bir tencerede bir miktar 250 gr.filan kıymayı önce az suda haşlayıp sonra suyu bitince kavurup içine soğan doğrayıp ekleyerek sıvıyağ da tabi ekleyip kavurdum:tuzunu karabiber ve pul biberi ekledim.En son maydanozu ekleyip altını kapattım kıymanın.Sonra karnı yarılmış patlıcanların içini doldurdum.Üstüne domates biberle süsleyip salçalı su dökerek fırına verdim.Domates ve biberler solup pişene kadar fazla değil.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.