5 Mart 2010 Cuma

İYİ Kİ DOĞDUM YEŞİMMMM


tam 30 yıl önce saat 09:10 da açmışım dünyaya gözlerimi iyi kötü acı tatlı 30 yılı geride bıraktığıma bazen inanmak çok güç oluyor. Herşeye rağmen hayat güzel sizlerle olmk güzel kocaman sevgi ve öpücükle

İyi ki doğmuşum

Herkes için bir dilim pasta...

Ve lütfen canım Ninomun beni hiç unutmayan hep yanımda olan biricik dostumun sayfasına uğrayıp benim için yaptıklarına bakın ben bu arada iki zırlayıp geliyroummmm






Ve kurbişlerimi görmek için sevgili Zerrinin misssleri gibi sayfasına bakın iyi ki tanıdım iyi ki varsınız kızlar...........


Bir dizi güzel etkinliğin ve arada komik şeylerin bizi buluşturduğu öpücük delim Burçak buyrun ziyaret edin ve bir kez siz gülün halimizie iyi ki varsın Burçak...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.