5 Mart 2010 Cuma

ÇITIRLI POĞAÇA



Bakmayın siz bunları yayınladığıma yenilerde bir numara yok hepsi arşivden. Geçen yazdan kalan resim bile var. Ay ne tembel demeyin. Bütün vaktim diyet spor yapmakla geçiyor. Ama bir numara yok ben keçiyim ya vücut benden keçi. Zaten metabolizma bozuk ve donuk dedi çok sevgili doktora hanım düzltmeye uğraşıyorum. Neyse bu tarif Sofra dergisine ait. Bunu lezzette de gördüm. İkisi de aynı tadına bakmamıştım. Ama güzel yorumlar gelmişti.


Malzemeler:
150 gr. tereyağı / margarin
1/2 çay bardağı sıvı yağ
1/2 çay bardağı yoğurt
1 yumurta alı
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
4 su bardağı un
1 çay kaşığı tuz
İçine:
2 haşlanmış patates
Tuz karabiber
1 tatlı kaşığı acı biber salçası
1 tatlı kaşığı domates salçası

Üzerine:
1 yumurta sarısı
1 kahve fincanı galeta unu


Hamurun tüm malzemesini karşıtırıp, pürüzsüz bir hamur elde edin.
Haşlanmış patatesleri rendeleyip, salça v tuz ile karıştırın.
Hamurdan ceviz büyüklüğünde toplar alın. İnce açın içine patatesli harç koyup. Önce yumurta sarısına sonra galeta ununa bulayın. Önceden ısınmış 170 derece fırınde üzeri kızarıncaya kadar pişirin.
Afiyet Olsun.....

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.