5 Mart 2010 Cuma

ÇAKMA CİPS:)))


Bugünlerde t-shirt'ten ,ayakkabıya,iphone dan çantaya her şeyin çakması çıktı biliyorsunuz...Taklit manasında kullanılıyor ama bazen taklitler öyle bir hal alıyor ki aslından ayırd etmeniz imkansız...Ben de bu modaya katılayım dedim ve çakma cipsler yaptım..Aslında bir kaç blogda buna benzer cipsler gördüm ama ben tabi kendi yorumlarımı ekleyerek,ortaya nefis bir atıştırmalık çıkardım..Her ne kadar çocuklar burun kıvırıp,bu ne ya içinde patates bile yok dediyse de ,eşim çok beğendi..Maç izlerken ,tv seyrderken doldurun koca bir kaseye bir deneyin bana hak vereceksiniz...Hem içinde ne olduğu belli olmayan,yüksek yağ oranlı cipsler yerine çok daha sağlıklı bir alternatif...
MALZEMELER
2-3 Adet yufka
biraz zeytinyağı
tuz,karabiber,sarımsak tozu,kırmızıbiber,kekik
Yufkaları üçgen şeklinde kesin..Benim yufkalarım biraz kurumuştu o yüzden güzel şekilde kesemedim..Biraz zeytinyağı ve baharatlarla harmanlayın..Fırın tepsisine alarak önceden ısıtılmış fırında iyice kuruyana kadar kızartın..
Not:poşette saklarsanız birkaç hafta dayanıyor...
AFİYET OLSUN...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.