5 Mart 2010 Cuma

armutlu salata.....

mehtap ın sağlıklı beslenme yazıları havaya soktu.......
develi armudu kullandım
rengi çok güzeldi
kabuklarını soymadım
bir dahaki sefere parmesan peynir koymaya karar verdim
tere - roka birarada güzel olmuştu
kaşar peyniri patates soyacağı ile dilimledim
malzemeler
- 1 demet roka
- 1 demet tere
- 15 adet cherry domates
- 2 adet armut
- 1 avuç dolusu ceviz
- eski kaşar
- karabiber
- tuz(çok az)
- 1adet limonun suyu
- sızma yağ
hazırlanması
- rokaları ve tereleri yıkadım
- rokaları bütün olarak tereleri ince doğrayarak salata tabağına koydum
- sırasıyla
- cherry domatesleri iki parça kestim
- armudun bir tanesini ince dilimledim
- diğer armudu rendeledim
- cevizleri elimle küçük parçalara böldüm
- en son eski kaşarı dilimledim
- bütün malzemeyi salata tabağındaki yeşilliklere ilave ettim - karıştırdım
- üzerine karabiber serptim(iri taneli)
- limon suyu - sızma yağ - tuzla hazırladığım sosu üzerine gezdirdim

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.