5 Mart 2010 Cuma

VİŞNELİ ÇİKOLATALI ALMAN PASTASI



Yukarıdaki muhteşem pastayı kim yapmıştır,bilin bakalım:))
Çoğunuzun bildiğini tahmin ederek söylüyorum,Evet GÜL yaptı.
Nihayet,uzun zamandır planladığımız buluşmayı dün gerçekleştirdik.Gül,dün iş çıkışı bize geldi.Benim hazırladıklarımla,onun getirdiği pastayla,çayımızla ve harika sohbetimizle,çok güzel bir akşam geçirdik.Gül'ü size anlatmama gerek var mı bilmiyorum.Hepimizin, yazılarından ve bizlere yazdığı yorumlarından tanıdığı,dünya iyisi,temiz kalpli,sevecen,pırıl pırıl,samimi bir insan GÜL.O kadar nazik bir insan ki,günlerce diyet yaptığı için çok az yediğine ve benim çok fazla hazırlanmamam gerektiğine beni ikna etti ve pastaların en güzelini yapıp getirdi.
Işıl'la ve Gül'le tanıştıktan sonra iyice anladım ki,bu blogla birlikte hayatımda yeni arkadaşlıklara yer açmış oldum.
Blogların GÜLÜ,Damak Tadımmm benim! İyi ki geldin,iyi ki seni tanıdım.



Bu pastanın tarifini çok yakında Gül'ün sayfasından(buradan) alabilirsiniz.

Benim hazırladığım kirazlı rulo pastanın ve tuzlu kurabiyenin tariflerini daha sonra vereceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.