4 Mart 2010 Perşembe

SPIDER MAN PASTA


Bugünlerde bütün çocuklar Spider man hastası mı yoksa bana mı öyle geliyor?5 yaşındaki yeğenime dogum günü için pasta yapmam gerekince, ona nasıl bir pasta istediğini sordum.İlk söyledigi, kesinlikle spiderman li bir pasta olması gerektiğiydi.Sonra düşündüm ben çocukken biri bana nasıl bir pasta istersin diye sorsa ,üzerinde örümcek adam bulunan bir pasta yerine, çicekler olan bir pasta isterdim herhalde..Şimdiki çocuklar bir alem:)))
Gelelim bu pastayı nasıl yaptığıma:
Öncelikle 6 yumurta ile çikolatalı klasik bir pandispanya yaptım.Ara katları kayısı reçelini sulandırarak ıslattım.Aralarına pastacı kreması ve kremşantiy ve taze kremayı karıştırarak hazırladığım kremadan sürüp,bolca damla çikolata ekledim.En üstü ise krem şanti ile sıvadıktan sonra,çilekli bir sos yaparak onu en üste daireler halinde döktüm,ve kürdanla ağ şekli verdim,örümcek adamı orta bir yere oturttuktan sonra pastam hazır hale gelmişti..
Anaokuluna götürdügümde çocukların hep bir ağızdan "aaa pastanın üstünde örümcek adam var"demelerini ise hiç unutmayacağım..Bütün pastayı birkaç dakika içinde bitirdiklerine göre pastayı çok beğenmiş olmalılar değil mi:))))))

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.