5 Mart 2010 Cuma

OGLUMLA EVDE OYUN

Oglumla havanın kötü oldugu zamanlar dısarı cıkamıyoruz.Dısarı cıkamadıgımız icin enerjisini atamıyor.Biz de evde oldugumuz zamanları iyi degerlendirmeye ve yeni oyunlar üretmeye calısıyoruz.Sulu boya calısması da onlardan biri. Oglum martta 2 yaşına girecek.Hem evde oldugumuz zamanları degerlendirmek hem de ondaki yetenekleri keşfetmek adına bugün boya yaptık.Gazete de bir yazı okumuştum çocuklarımız "bizim projelerimiz midir" diye.Ben oglumu bir proje olarak görmüyorum.Ama yeteneklerinin de farkına varsın veya varalım istiyorum.Bugün oğlum için de benim içinde güzel bir gün.(Dısarıda hava kötü olsada)Çünkü fırçayı keşfettik beraber.Sanki ben de onunla yeniden herşeyi keşfediyor gibi hissediyorum kendimi.Onu olabildigince özgür bırakmaya çalışıyorum ki kendini bulabilsin diye.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.