5 Mart 2010 Cuma

MİM KONUMUZ SORULAR VE CEVAPLAR

SEVGİLİ ARKADAŞIM AKTİF MUTFAK BENİ MİMLEMİŞ BENDE KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYOR SEVE SEVE CEVAPLIYORUM....

1) Yıl sonunda zengin olmak koşulu ile bir yıl boyunca her gece kabus görmek ister miydiniz ?

CEVAP:Vallahi rüya falan görmediğim için kabusta görmem sanırım ölü gibi uyuduğum için( aşırı yoğunluktan) sabah hatırlamam o yüzden hiç sorun olmaz:)))) gibi geliyor....

2) Kör olma ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız ?

CEVAP:Zaten hafifce körüm gözlük kullanıyorum:)))ama daha beter körde olmak istemezdim sağırlık daha iyi bence:)

3) Öleceğiniz anı bilmek ister miydiniz ?

CEVAP:Hayır asla .....

4) Bu gecenin son geceniz olacağını öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülür müydünüz

CEVAP:Hayır üzülmezdim çünkü sevgimi ilgimi insanlara çok rahat gösterebilen bir insanım kalbimdeki ağzımdadır.

5) Bir yıl boyunca her şeyin mükemmel olduğu ancak yıl sonunda o yılı unutacağınızı bile bile yaşanmasını ister miydiniz ?

CEVAP:Evet yaşamak isterdim çünkü yaşadığımız anın tekrarı yok en güzel şekilde değerlendirmek lazım diye düşünürüm unutulsa bile....

6) Eviniz yanıyor , aileniz ve siz kurtuldunuz son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız ?

CEVAP:Fotoğraf albümlerini kucaklardım onlar benim yaşamımı anlatacak gelecekte...

EVEETTT BEN KİMLERİ MİMLESEM HAMM,,, HOMM,,,HIMMM, EVET

sevgili aysed

sevgili aysegül

sevgili hilalcafe

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.