5 Mart 2010 Cuma

Meyveler, yaz kış baş köşede!

Uzmanlar televizyon karşısında bir şey yemememizi salık veriyor. Bakıyorum blogumu takip edenler benimle aynı alışkanlıkta. Yani bir şeyler yemekte ve içmekte. "e hiçbiri" diyenler sadece 2 kişi.

Meyve tercih edenler yüzde 60 oranla çoğunlukta. Kışın elma ve portakal, yazın da karpuz baş köşede sanırım.

Onları, yemek yerine içmeyi tercih edenler takip ediyor. Dondurma yiyenler de var, ancak yüzde 15 oranında. Kışın dondurma yeme alışkanlığımız gelişmedi biliyorum. Ben çekirdekten yetiştim, rahmetli anneannem pekmezi karla karıştırır tatlı yapardı, birlikte afiyetle yerdik.

Çekirdek ve patlamış mısır sonuçları beni şaşırttı. Her gün bir avuç kadar çekirdek yemek sağlığa gayet faydalı. Anladım ki mısırı da sinemada yiyoruz.

Fotoğrafı, Resimmotoru sitesinden aldım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.