5 Mart 2010 Cuma

MASUMİYET MÜZESİ ve MASUM ÇİKOLATA


Hayatımın en mutlu anıymış,bilmiyordum,diye başlıyordu kitap...Bu cümle önce kitabı elime almama sebep oldu,sonra da okuyup bitirmeme.Herkes gibi ben de okurken hayatımın en mutlu anı hangisiydi acaba diye düşündüm,yaşadığım anlar içerisinde mi ,yoksa daha henüz gelmedi mi,yaşanmış olması mı yoksa beklentisi mi beni daha çok mutlu ederdi.Bu düşünceler arasında okuyup bitirdiğim bu kitap geride buna benzer pek çok soru bıraktı aklımda...Ama en çok etkileyen cümlelerden biri de şuydu sanırım."Bazen zamanı bütünüyle unutur,Şimdi'nin içine yumuşacık bir yatağa yatar gibi yayılırdım"Yazarın dediği gibi Zaman anları birleştiren bir çizgi olduğu için bizler , Zamanın peşinde koşup planlar yapmaktan Anı yaşamaya fırsat bulamıyoruz.
O zaman vazgeçelim düşüncelerimizi etkileyen bir sürü problemden,yayılalım Şimdi nin içine ve dalalım çikolata şelalerine...
Neyse efendim gelelim konu ile bağlamaya çalıştığım tarife...Sevgili arkadaşım Şükranın çikolata bağımlılığımı bilerek bana hediye etmiş olduğu Çikolata fondue en sevdiğim tatlıyı yapmama fırsat verdi.Çikolataya batırılmış meyveler size de Zamanı unutturup,şimdinin içinde yumuşacık lezzetler sunabilir.
Bu meyveleri hazırlamak için fondue kabınız yoksa altına mum yerleştirebileceğiniz herhangi bir kabın içinde kuvertür çikolatayı eriterek dilediğiniz mevsim meyvelerini kullanabilirsiniz.Çikolata tamamen eridiğinde meyveleri bu sosa batırıp yemek tam bir şölen havası sunuyor.
AFİYET OLSUN...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.