5 Mart 2010 Cuma

İFTAR DAVETİ

Büyük bir hevesle beklediğim Ramazan maaelesef sonlara doğru yaklaşmaya başladı bile..Benim için çok yoğun bir dönem..Bir yandan iftar davetleri,bir yandan yetiştirmem gereken işler...Ama nasıl bir bereket varsa hepsine yetişebiliyorum Allaha şükür-gerçi bazen akşamları yorgunluktan nerede uyuuduğumun bile farkında olmuyorum ama olacak o kadar...
Bu akşam iftarda birbirinden hoş 11 genç kız vardı misafirim..Bu öğrenci kızların hepsi de çok şekerdi,maaelesef öğlen vakti haberim oldugu için çok fazla bir şey yapamadım ama onlar yine de çok beğendiler ya da en azından beğendiklerini söylediler:)))Yaptıklarımın bazılarının resimlerini aşağıda yayınlıyorum,bazıları ise çok yakında yayında olacak...

Tavuk baget....Tarif için BURAYA tıklayın...Barbunya...herkes biliyordur herhalde ama tarifini kısaca yazayım..1 Adet soğan 2-3 kaşık sıvıyağda sotelenir.Üzerine bir adet havuç yuvarlak olarak doğranır,ben bir adet te patates ekledim..Bir kaşık salça ve barbunyalar eklenerek ,su ilavesi ile güzelce pişirilir.Dilerseniz bir iki diş sarımsak ta ilave edebilirsiniz...

Son olarak tatlı,benim en sevdiğim tatlı...ETİMEKLİ PROFİTEROL...Tarif için BURAYA bakabilirsiniz...
Ayrıca:-Ayran çorbası,-yakında yayında-,Sigara böreği,patlıcan-biber kızartma,zeytinyağlı biber dolması,şehriyeli pilav ve mevsim salata vardı..İftariyelikleri de unutmayalım lütfen...
HAYIRLI İFTARLAR...AFİYET OLSUN...


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.