5 Mart 2010 Cuma

İÇİ HİNDİSTANCEVİZLİ KURABİYE KOKOSTAR



Bugün yeni indirimler başladı. Attım kendimi alışveriş merkezi senin benim diye iki gram eksildim ya hemen denemeli sığabiliyor muyum gözüme kestirdiklerime. Nerdeeeeee. yakın köyünden bile geçemiyorum. Ben de ne yaptım saldırdım ayakkabılara. E senin dolu ayakkabın var diyorlar. Ben ne diyorum ayyakkabı bu çok önemli her zaman her durumda mutlaka alınmalı alınmalı. Haksızsam söyleyin ayakkabı çılgınları bir adım öneee.
Tarif Yeşil Kividen aynen aktarıyorum.
MALZEMELER:
Hamuru:
1 kahve fincanı kakao
2 yumurta (birinin akı iç malzemesine)
250 gram margarin
2 kahve fincanı pudra şekeri
1 pkt kabartma tozu
1 pkt vanilya
Aldığı kadar un

İçine:
2 su bardağı hindistancevizi
2 çay bardağı purda şekeri
1 yumurtanın akı
Üst Süsleme İçin:
Çikolata Sos

Un dışında tüm hamur malzemesini karıştırın. Un ekleyip yumuşak bir hamur elde edin. Ayrı bir kapta hindistancevizi, yumurta akı ve şekeri karıştırın. Hamurdan küçük parçalar alıp, iç malzemeden koyarak hamuru kapatın. Kapalı yeri alta gelecek biçimde yağlı tepsiye dizin. 180 dereceli fırında kurabiyeleri pişirin.
Üzerini istediğiniz gibi süsleyin.

Afiyet Olsun...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.