
Bana olmayan bir kot eteğim bir de şortum vardı ve mutfak önlüğünede ihtiyacım...Bunlar bir de
Muazzez Hanım'ın eski yenileme etkinliğine davetiyle birleşince bu çıktı ortaya.İlk dikiş çalışmam olduğu için biraz heyecanlıydım tabi.Acemi olunca çok da uğraştım.Çiçekleride aynı kumaştan yaptım.Ve bu çalışmamı
etkinliğe evsahipliği yapan arkadaşım Muazzez'e kucak dolusu sevgilerimle beraber gönderiyorum.
0 yorum:
Yorum Gönder
Yorum yazabilirsiniz.