3 Mart 2010 Çarşamba

etekten mutfak önlüğüne...




Bana olmayan bir kot eteğim bir de şortum vardı ve mutfak önlüğünede ihtiyacım...Bunlar bir de Muazzez Hanım'ın eski yenileme etkinliğine davetiyle birleşince bu çıktı ortaya.İlk dikiş çalışmam olduğu için biraz heyecanlıydım tabi.Acemi olunca çok da uğraştım.Çiçekleride aynı kumaştan yaptım.Ve bu çalışmamı etkinliğe evsahipliği yapan arkadaşım Muazzez'e kucak dolusu sevgilerimle beraber gönderiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.