5 Mart 2010 Cuma

ESRA İÇİN...


Sevgili Zerrin blog dünyasında tanıdığım en güzel insanlardan biri..Onu hepiniz az çok tanıyorsunuz ama ben hoş yazılarının,esprili karekterinin arkasındaki sıcacık yüreğine dikkat çekmek istiyorum bugün..Zerrin Msn de bana Sevgili Esra için bir projesi olduğunu söylediğinde o kadar etkilendim ki,hatta itiraf ediyorum ağladım bile.Nasıl bir şey bu diye düşündüm,internet için herkes,sanal alem der ,kötülüklerinden dem vurur,tehlikelerine dikkat çeker .Bütün bunlar bir ölçüde doğrudur belki.. Ama bugün, geçtiğimiz yıl kaybettiğimiz sevgili arkadaşımız adına başlatılan bu proje için, en sıkı internet düşmanlarının bile söyleyecek bir sözü olamaz bence...Evet Zerrin sevgili Esramız için bir kütüphane yaptırmak düşüncesi ile kolları sıvamış ,bize de ona yardım etmek düşer..Bugünden itibaren Esra nın çok sevdiği çocuklara uygun kitapları bulmak için çalışmaya başlıyorum..Yazıyı okuyorsanız size de aynı şeyi öneririm.
Zerrinin yazısından sonra Esranın bloguna uğradım tekrar,son yazısını okudum.Hasta haliyle bize kek tarifi yazmış..(show must go on)Ben de onun anısına arkadaşımın son yazısındakine benzer bir kek tarifi ile yazımı noktalamak istedim..
KOLAY KEK
3 yumurta
1 bardak şeker
1 bardak süt ve sıvı yağ karışımı
vanilya
kabartma tozu
un
portakal kabugu rendesi veya portakal aroması
YAPILIŞ
Malzemeleri karıştırın.Aldığı kadar unu azar azar ekleyin-yaklaşık iki bardak kadar-Bir kek kalıbına boşaltın,180 derece fırında yaklaşık yarım saat pişirin.
Çıktıktan sonra 50 gr.kadar bitter çikolatayı bir kaşık kadar tereyağı ile eritin,üzerine dökün,file fıstık,badem vs.ile süsleyin.
AFİYET OLSUN...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.