4 Mart 2010 Perşembe

elmalı toplar.....


hepsi kilo aldırıyor biliyorum
vicdan azabı çekmemek için light bisküvi kullandım
ama
bebe bisküvisi ile daha güzel oluyor
kullandığım elma yeşildi ve bayağı büyüktü

malzemeler
- 4 paket limon lifli kepekli bisküvi
- 1 adet büyük elma ( kabukları ile rendelenmiş)
- 2 yemek kaşığı hindistan ceviz rendesi(tepeleme)
- 1/2 su bardağı ince çekilmiş ceviz
- 2 yemek kaşığı süt tozu
- 1/2 paket dr oetker çikolatalı sos
- 1 su bardağı süt
hazırlanması
- bisküvileri rondodan geçirdim
- çikolatalı sos ve süt hariç diğer malzemeyi ilave ettim
- kaşıkla karıştırdım
- buzdolabında 1 saat beklettim
- 1 bardak süte yarım paket çikolatalı sos malzemesini ilave ettim - pişirdim
- elmalı malzemeden ceviz büyüklüğünde toplar yaptım
- üzerine çikolatalı sos dökerek servis yaptım

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.