4 Mart 2010 Perşembe

DONDURMALI PASTA


Lahana Çorbası bu akşam bitti. Bir gram bile eksilmedim. Üstelik dediklerinin hiç dışına çıkmadım. İnsan bir kilo verir bi tepki gösterir değil mi nerde. Zaten doktora gittim doktor beni bi güzel haşladı ağzıma güzel katkılarda bulundu. Sen böyle abuk subuk beslenmeye yememeye devam et daha çok kilo alırsın dedi. Bana normal insan gibi beslen dedi. Ye ye yeşim yani. Düzenli beslen az ama sürekli beslen dedi. Bakalım bir de bunu deneyelim normal insan olmaya çalışıyım.

Havalar güzel ya yazdan kalma bir tarifle devam edelim.

MALZMELER:

2 su bardağı süt
1 paket krem şanti
1 paket vanilyalı dondurma
1 kase bebe bisküvisi
1 avuç fındık
1 avuç ceviz
çikolata sosu

1 su bardağı sütle krem şantiyi 1 su bardağı süt ile dondurmayı karıştırın. İçine bisküvileri fındık ceviz ekleyip karıştırın. Derin bir kaseye döküp dondurun. Üzerine çikolata sos döküp soğuk servise sunun.

Afiyet Olsun....

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.