4 Mart 2010 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ PASTASI


Diyet yapmak lazım derken bu pasta resmi nerden çıktı demeyin lütfen:)))Merak etmeyin sipariş,yoksa diyet kardeşligi kulübünün devam etmesi gerektiğini düşünüyorum ,ama bunları söylerken de bugün çok sevdiğim Antepli bir ablamda içli köfte ve dolma yemeyi ihmal etmemiş bulunduğumu üzülerek itiraf ediyorum....Üstelik kimse görmeden yeseydik sayılmazdı ama bu yediklerimi en az 10 kişi gördü..Bakalım hafta sonu bunu telafi etmeye çalışacağım artık ama siz kabak tadı veren pizza resmine daha fazla bakmayın diye bu pasta resmini yayınlamak istedim...Gerçekten çok sevdiğim bir arkadışımın 1 yaşına giren oglu sevimli ,tatlı şeker İbrahimfurkan için hazırladığım pasta..Eh o kadar şeker bir bebeğe pasta yapınca elimden geleni yapmaya çalıştım tabi..Ortaya çıkan pastayı da beğendim ve yorum bırakarak en güzel pasta yarışmasına davet eden arkadaşlarımın etkinliğine gönderiyorum...
Tarif ise aynı...8 yumurta ile klasik pandispanya...Pastacı kreması,taze krema ve şantiy....Üzeri eritilmiş çikolata..Harfler şeker hamuru..Kenarlar fıstık..
Minik İbrahime ailesi ve tüm sevdikleri ile geçireceği hayırlı uzun bir ömür diliyorum..
AFİYET OLSUN...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.