4 Mart 2010 Perşembe

DOGUM GÜNÜ PASTASI


Geçen hafta evimde kalabalık bir arkadaş grubunu ağırladım.O gün gelen arkadaşlarımdan ikisinin dogum günü olduğunu hatırlayınca,onlara sürpriz doğum günü pastası yapmaya karar verdim.Yukarda gördüğünüz pasta ,işte çok sevdiğim ve nice uzun ve hayırlı yıllar yaşamalarını dilediğim iki sevgili arkadaşım için benim tarafımdan yapıldı..Bir kez daha buradan onlara mutlu yıllar dilemek istiyorum.Her ikisi için de tam bir sürpriz olmuştu pasta..Nerdeyse kendi doğum günlerini bile unutmuşlardı çünkü...
Pastaya gelince...Misafirlerim kalabalık olacağı için çok katlı ve büyük bir pasta yapmak istedim.Bu nedenle 8 yumurta ile klasik bir pandispanya yaptım.Ara katlara pastacı kreması ,muz ,kayısı ve damla çikolata kullandım.Üstüne ve yan duvarlara kuvertür çikolatayı eriterek kullandım.Süslemeleri ise hazır şeker hamurunu renklendirip,şekillendirerek yaptım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.