5 Mart 2010 Cuma

DEMİR KAŞIK & BEYHAN'IN MUTFAK KEYFİ

2005 Yılının Ekim ayında,hiç ön çalışma,araştırma yapmadan girdiğim blog dünyasına "Beyhan'ın Hobi Sitesi" adıyla adım attım.Yemek,pasta,börek yapmak,yaptıklarımı yemek,yedirmek benim en büyük hobimdi çünkü.Bazı insanlardan farklı olarak,yemek hazırlamak,yapmam gereken bir iş gibi gelmiyor bana.Büyük bir keyifle giriyorum mutfağa.Bloğumda iki yılı doldurmak üzereyken,artık mutfaktan aldığım keyfi,sayfamın başlığına yansıtmam gerektiğini düşündüm.

Rahmetli babaannemin,çok hoşumuza giden bir lafı vardı.Karnı çok aç değilse,tabağına koyacağımız yemeğe müdahale eder ve "bana bir demir kaşık koy,BİR DEMİR KAŞIK!!!" diye bağırırdı.Bu da bizim çok hoşumuza giderdi ve birbirimize"bana da 4 demir kaşık verir misin? "gibi şakalar yaparak,yemek boyunca gülüp neşelenirdik.Biz bilirdik babaannemin "bir demir kaşık"tan neyi kastettiğini.Ömrünün uzun bir kısmında tahta kaşık kullanan babaannem,hayatına sonradan giren demir kaşığı,tahta kaşığından çok küçük buluyordu.Küçülen midesinin yeni ölçü birimiydi artık demir kaşık.

En büyük dileğim,bu sayfada yayımladığım lezzetlerden,sizlerin de "bir demir kaşık " alabilmesi...


BEYHAN'IN MUTFAK KEYFİ....

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.