5 Mart 2010 Cuma

ÇEŞNİLİ BEZE

Nihayet!!!Taşındık ve yeni evimize yerleşebildik.Bu kadar zor olabileceğini tahmin ediyordum, ama tahminlerimi de aşan zorluklar yaşadık.Sonuçta her şey hallolunca arkaya yaslanıp,derin bir nefes almak harika bir his..
Bir yazıda insan hayatında üç büyük travma olduğunu okumuştum.Ölüm,boşanma ve taşınma...Yani bu iş o kadar zor ki kıyaslandığı şeylere baksanıza..Neyse siz bakmayın bana.Belki de topu topu 2 kez taşınmış biri olarak bu olayı ben abartıyorumdur.Etrafımda bu işi onlarca kez yapan insanlar var ve konuyu benim gibi dramatize etmiyorlar...
Bugünkü tarifim çok sevdiğim arkadaşım Şükran'dan.Bir gün ona gittiğimde ilk kez deneyeceği bu kurabiye için yumurtaları çırpmak sureti ile ona yardım etmiştim.Sonuçta, beze çok fazla sevmeyen biri olarak ortaya bu kadar harika bir lezzet çıkacağını asla tahmin edemezdim.Tavsiyem kurabiyeyi yapın,bir koca demlik çay demleyin, tabağın ne zaman bittiğini farketmeyeceksiniz bile:))
MALZEMELER
2 yumurta akı
1,5 bardak pudra şeker
1 bardak damla çikolata
1 -1,5 bardak ceviz(ben yarım bardak fındık kullandım)
1,5 bardak corn flakes
YAPILIŞ
Yumurta akları ve pudra şekeri kar haline gelene kadar iyice çırpın.İçine diğer malzemeleri ekleyin.Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine kaşık yardımı ile kurabiyelerinizi dikkatlice yerleştirin.Önceden ısıtılmış 170 derece fırında 20-25 dk. pişirin.Fırın ısısı herkeste farklı olabileceğinden ben 20 dk.sonra fırınınızı kontrol etmenizi öneririm.
AFİYET OLSUN..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.