4 Mart 2010 Perşembe

Bir akşam Yemeği ve Yaşpastam

Gene bir iftar menüm ve sahur için yaptığım kumru ve poaçalar. Poaçaları hangi tarifle yaptığımı hatırlamıyorum bulabilirsem buraya da koyarım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.