24 Nisan 2010 Cumartesi

Herkese merhaba,

Iki haftadan sonra yorgun ve bitkin bir halde evime geldim. Yorum birakip iyi tatiller dileyen herkese tesekkur ederim ama ne yazik ki tatile ne de Istanbul'a gittim. Is icin 2 haftaligina sehir disindaydim. Ozellikle ilk hafta cok yogun gecti; aksamlari odama geldigimde yemek bile aklima gelmedi ki taniyanlar bilirler ki yemek deyince benim icin akan sular durur.

Bu iki haftanin guzel tarafi haftasonunda esimin de yanima gelip universiteden bir arkadasim ve esiyle bulusmamiz oldu; iki taraf icin de sabahin cok erken saatlerinde yola cikip 5-6 saat araba surup bulusmus da olsak, ayri salonu olan bir yerde kalmamizin sayesinde geceyarisina kadar otel odasinda misafir agirlamis gibi oldu. Yemek yedik, cay kahve ictik ve bir an sandik ki biz Turkiye'deymisiz de bize misafirlige gelmisler. Harika bir bulusma oldu bizim icin.
Biraz once evime girip internetten gazetelere bakarken universiteden hocamizin (Engin Arik) vefat haberini okudum; sizlerde kazada olen herkesin ruhu icin bir fatiha okuyun lutfen.
Haftasonu dinlenip Pazartesi gorusmek uzere diyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.