6 Nisan 2010 Salı

Herkese Merhaba

Cok sevgili arkadaslarim, blog komsularim ve elisiseverler,

3 hafta kadar once ciktigim yolculuktan guzel hatiralar, yeni arkadaslar ve uc hafta ne cabuk geciyor ben bir sey anlamadim gene gidelim duygulariyla dondum. Beni tanimadigi halde seven, bana evini acan agirlayan sevgili Nuran teyzeme ve kizlarina buradan tesekkur ediyorum. Bizleri misafir eden Zehra arkadasima da ayrica tesekkur ederim.
Blog sayaclari yuzlerce kisinin sayfami ziyaret ettigini soylese de yuzyuze tanistigim birkac arkadastan, blogcu komsularimdan baska kimse gelmiyor gibi hissederdim. Oysa benim yazidklarimi takip eden hic bilmedigim cok hos insanlar oldugunu farkettim. Bundan sonra yazdiklarima elimden geldigince daha ozen gostermeye calisacagim.
Tahmin edersiniz ki hala yorgunum. Ustelik bu uc haftada kac kere nezle oldum, usuttum hasta oldum ben bile hatirlamiyorum.Oyle oldu ki butun gun elimde tasidigim ilac torbasindan dolayi kendimi anneanneme benzettigim anlar oldu. Ama simdi evimdeyim, cok sukur hepsi gecti ve benim aklimda geriye hos anlardan baska bir sey kalmadi.
Birkac gun dinlenme izni istiyor ve en kisa surede gorusmek uzere diyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.