27 Nisan 2010 Salı

En Leziz Tarifler

Geçen ay Leziz Dergisi genel yayın yönetmeni İnci Özgöz'den aldığım bir mailde nisan sayısında yemek bloglarını tanıtacakları bir dosya hazırlamak istediklerini yazmıştı. Bana da bu dosya için salatasından, tuzlusundan, tatlısından oluşan bir menü hazırlamak ister misin diye sordu. Tabiki ben de mutlulukla kabul ettim. Birinci yaşını doldurmaya hazırlanan bloğum için en güzel yaş günü hediyesi oldu bu:)
Leziz dergisi için, etimekli salata, enginarlı dip sos, zeytin yağlı mantarlı enginar, kekikli domatesli kareler, havuçlu irmik tatlısından oluşan bir menü hazırladım..
Çekim için İnci hanım ve Hande hanım üç hafta önce evime geldiler. Ben hem çok heyecanlıydım hem de ilk defa profosyel çekimlere şahit olacağım için mutluydum:) İnci hanım hazırladığım masayı görünce ne kadar güzel şeyler hazırlamışsınız deyince bir ohh çektim:) İnci hanım ve Hande hanım öyle güzel bir ekip çalışmaları varki çok keyif aldığım bir gün geçirdim. Ama hala heyecanım sürüyor:) İki gün önce İnci hanımdan aldığım teşekkür maillinde bu gün dergi çıktı deyince iş çıkışı hemen bir gazete bayine gidip aldım. Bu sevincimi sizlerle dergi sayfalarından çektiğim fotoğraflarla paylaşmak istedim:)
Benimle birlikte severek bloglarını takip ettim, betül, yasemin ve devletşah vardı. Birbirinden leziz tatlar hazırladık.. Bloglarından takip ettiğim, arkadaşlarımla birlikte leziz dergisinde olmaktan çok mutlu oldum..

Ayrıca burdan bir kez daha yayın yönetmeni İnci hanıma, harika fotoğrafları için Hande hanıma ve dergide emeği geçen herkeze çok teşekkür ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.