5 Mart 2010 Cuma

PASTA

Bu aralar tam bir pasta yapma çılgınlıgı yaşıyorum,ve çok mutluyum.Bu pastayı da dün gelen misafirlerim için yaptım.Yaklaşık 30 kişilik cıvıl cıvıl bir öğrenci grubunu agırladım.Hepsi birbirinden şeker üniversite öğrencileri ile birarada olmak gerçekten çok güzel bir duygu,insan onlarla birarada olunca enerjisi artıyor ve mutluluk katsayısı yükseliyor.

Eh 30 kişiye neler yaptın dediginizi duyar gibiyim,bu kadar insanı oturtacak büyüklükte bir masa sanırım hiç kimsede yoktur,ben de açık büfe usulunu tercih ettim,masanın üstüne yiyecekleri tabakları dizdim,isteyen istedigini aldı,istedigi yerde yedi.Sonuçta ben çok yorulmadım onlar da çok mutlu olduklarını söylediler,eh insan isteyince her şeye bir çözüm bulabiliyor değil mi..Dün akşam yaptıklarımın hepsini fotograflayamadım maalesef ama ,resmini çekebildiklerimi sizinle yavaş yavaş paylaşırım..

Bu pastadan geriye tek bir dilim kalmadıgına göre ve en çok beğeniyi bu pasta aldığına göre bu tariften başlamak istedim.

Klasik pandispanya tarifimi kullandım.26 cm.lik kalıba 6 yumurta kullanarak.

Ara kreması olarak creme patisserie ve taze krema kullandım.Aralara muz ,kivi ve frambuaz ekledim.En üste yine taze krema ve krem şantiyi birlikte çırparak kullandım.Kekin katlarını reçelli su ile ıslattım.En üstteki kırmızı sos ise geçen gün yaptığım mini cheesecakelerden kalan çilekli,frambuazlı sostu.Bir sonraki tarif olarak onu eklemeye niyetliyim.

Bu ara çok pasta tarifi yazdığım için ve bütün pastalarımda hemen hemen aynı tarifi kullandğım için sanırım bu kadar detay yeter...

AFİYET OLSUN..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.