5 Mart 2010 Cuma

PARÇA ÇİKOLATALI -FINDIKLI KURABİYE



Bu tarifi Tarçının Mutfağında görüp denemek istedim.Az yağlı,çok hafif,diyet yapanların bile ara öğünde 2 tane yiyebilecekleri türden bir kurabiye.Kepekli undan yapılırsa daha uygun olur diyete tabii:)) Bu haliyle bile oldukça hafif geldi bize.Tarifi aynen yazıyorum.

MALZEMELER
  1. 1 yumurta
  2. 3 çorba kaşığı yoğurt
  3. 1 çay bardağı toz şeker
  4. 3 çorba kaşığı margarin(oda sıcaklığında)
  5. 2,5 su bardağı un
  6. 1/2 paket kabartma tozu
  7. 2-3 çorba kaşığı fındık ve çikolata parçaları (dilediğiniz kadar kullanabilirsiniz)

HAZIRLANIŞI

Bir kapta çikolatalar ve fındıklar hariç özlü bir hamur yoğurun.Çikolataları ve fındığı da ekleyip biraz daha yoğurun ve şekil vermeden gelişigüzel parçalar koparıp 180C de yaklaşık 20 dakika pişirin.

NOT:Ben elimle yuvarlayıp,üstüne biraz bastırdım,içine yarım paket vanilya koydum,17 dakikada pişti.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.