3 Mart 2010 Çarşamba

kanzashi çiçeği bende yaptım


BURADAnasıl yapıldığı resimlerde gösteriliyor
BİZİM GİBİLERin bloğundada videosu bulunmaktadır
yapmak isterseniz buyrun bakın
ben denedim yalnız o kadarda kolay değilmiş
katlamak zor değilde aynı hizada dikerken acemilik çektim
orta kısmına hep düğme dikilmişti ama ben miniminnacık bir kumaş diktim düğme havası verdi
nasıl olmuş benzetebilmişmiyim

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.